maandag 31 augustus 2015

Verhuizing....

Ja mijn blog gaat verhuizen.... Dat hebben jullie goed gelezen.
Omdat ik graag alles een beetje bij elkaar wilde hebben, heb ik besloten om alles te verhuizen naar een andere locatie. Vanaf nu zal hier dan ook geen bericht meer geplaatst worden, maar alleen nog maar op de nieuwe website.

www.destempelolifant.nl



 Nog niet alles is helemaal af, maar dat zal in de loop van de tijd allemaal toegevoegd/veranderd worden.

Wil je op de hoogte blijven van alle berichten, abonneer je dan op mijn blog, de link hiervan is aan de rechterkant terug te vinden.
Als er een berichtje geplaatst wordt, krijg je vanzelf een email in je inbox.

Voor nu even een sneak preview van mijn nieuwe kaartje... die te zien zal zijn op mijn nieuwe blog.



Groetjes Nina



1 opmerking:

Unknown zei

Spannend! Ik ga het omzetten