zondag 23 augustus 2015

Pillowbox met Pinguins....

Vandaag hadden we weer een gezellig freubeldagje met mijn vriendinnen. En meestal proberen we voor elkaar een leuk kleinigheidje/kadootje te maken.

Deze keer had ik een doosje gemaakt met de nieuwe pillowbox die in de herfst/winter catalogus staat, in combinatie met een nieuwe stempelset Snow Place met bijpassende framelits.
Het is een ontzettend leuke stans om er super snel leuke doosjes mee te maken.

En omdat ik er een twist aan wilde geven, heb ik juist aan 1 kant niet de zijkant vast geplakt, maar juist gebruikt als klep. de andere 3 kanten zitten dus wel allemaal vast geplakt. Uiteindelijk sluit het doosje door het lintje wat bovenaan vast geknoopt is met een stukje touw.

Ook de pinguïn uit deze nieuwe stempelset is zo ontzettend gaaf... en kun je bijpassend maken in elk seizoen.. dus niet alleen met de kerstdagen....

En de tekst You're Cool! heb ik heel ouderwets ;-) getypt met een oude typemachine.... en daarna uitgestanst.
Zo kun je natuurlijk elke bijpassende tekst maken.
Built for Free Using: My Stampin Blog

En naast deze artikelen heb ik de volgende nieuwe artikelen gebruikt:
- nieuwe zwarte archival inkt ( echt super mooie zwarte inkt!!)
- Snow Place stempelset met bijpassende framelits dies
- Square Pillowbox thinlits dies

Vanaf 1 september zijn al deze leuke nieuwe stempels en bijpassende artikelen te bestellen.
Er zal dan ook op deze dag een verzamelbestelling de deur uit gaan.

Wil je al een nieuwe catalogus ontvangen, stuur me een mailtje, en ik zal deze tegen de geldende verzendtarieven naar je opsturen.
Uiteraard zal deze catalogus op 1 september ook digitaal te bekijken zijn.
Stuur voor 21.00 uur op 1 september je bestelling door, dan bestel ik het voor je mee!

 Groetjes en bedankt voor het kijken.
  Photobucket

1 opmerking:

Sarah zei

Heel tof ! Ik zag je werkje al passeren bij pintertest en had hem al gepint . Ik ben benieuwd naar de nieuwe catalogus .
Liefs ☆ Sarah ☆